Sommer og varme

Selvom storbyen er alt op slugende, så kan det godt lykkes at komme ud af byen.

Heldigvis.

Fire Island Jeg har været på den skønneste lille ø, med lækre sandstrande, veje uden biler og massere råvildt omkring. Jeg var afsted med 15 andre piger, hvor vi havde lejet et beachhouse. Det var super forfriskende og vildt lækkert.

4th of July Vi fik fejret 4. juli up state. På en gård. Med egen skov. Med egen bæk med rindende vandfald og svømmehuller. Vi var sammen med en kammerat, hans familie og flere til. Det var vildt lækkert og helt sikkert et sted, vi meget gerne kommer igen.

Hede Temperaturen og kalenderen er enige om at det er sommer. Det er ret stabilt på ca. 30 grader Celcius, som jeg normalt er stor fan af. Det er jeg nu også. Men jeg er ikke fan af luftfugtigheden. Man er klam hele tiden. Hele tiden. Når det nu er sagt, så er det ren luksus at have lækre temperaturer om aftenen.

 

Dette indlæg blev udgivet i Getaway, Sommer, Uncategorized og tagget , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar